هاشمیان : اگر از اول بودم شاید 2 پاس گل و 2 گل می زدم

طوفان سرخ

قهرمانان

وی افزود: در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و بچه ها انگیزه فراوانی داشتند اما تیم فجر هم تیم جوان، دونده و خوبی بود که خوشبختانه ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و حملات زیادی را روی دروازه آنها بوجود آورده و توانستیم گل بزنیم. در ادامه بازی با بدشانسی از روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را دریافت کردیم ولی خدا را شکر با یک گل زیبا، بازی را بردیم و این برد باعث شد در جدول رده بندی چند پله صعود کنیم تا عزم خودمان را برای شکست صبا جزم کنیم.

هاشمیان در ادامه تصریح کرد: شاید اگر از اول بازی در زمین بودم، 2 گل و 2 پاس گل می دادم (با خنده). گل اول روی پاس زیبای علی کریمی و ضربه سر من به ثمر رسید و گل دوم هم که در دقیقه 90 وارد دروازه فجر شد با پاس رو به عقب من در محوطه جریمه تیم مقاومت برای علی رقم خورد و کریمی هم، همان کاری را کرد که باید می کرد و اگر مکث یا تعللی کرده بود، این موقعیت از دست می رفت. در اصل یک پاس گل علی داد و یک پاس گل هم من. 

وی در پایان گفت: فجر، تیم خوب و دونده ای است و از همه مهمتر اینکه این تیم بازی جوانمردانه ای را انجام داد.


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت18:26---16 آبان 1390
سلام.
با وبلاگت خیلی حال کردم، چون خودمم طرفدار پرسپولیس هستم.
لینکت کردم. تو هم منو لینک کن. خبر کن.
موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:برد, فجر, مصاحبه, هاشمیان, پاس گل, پرسپولی, گل ,محمد ک,ساعت 17:25 توسط محمد| |